Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Εισφορά Καλοπέρασης

Καλησπέρα σας και καλό τριήμερο,

Εβλέπα σήμερα τον Υπουργό Οικονομικών να κάνει δηλώσεις είδα οτι ήταν υπερβολικά άνετος. Μάλλον κάτι ετοιμάζει για αυτό προσέξτε οσοί θα πάτε βόλτα το τριήμερο που έρχεται γιατι τον έχω ικανό να σας επιβάλλει (εγώ τον φοβάμαι και θα κάτσω σπίτι) εισφορά καλοπέρασης.
Για σκεφτείτε το . Είσαι στο Υπουργείο Οικονιμικών και σκέφτεσαι να βρείς λεφτά με οποιδήποτε τρόπο γιατί να τους αφήσεις να ησυχάσουν το τριήμερο που έρχεται ενω έχεις κόψει την πολυτεκνίκη ισόβεια σύνταξη προς τιμή στη γυναίκα που έκανε 4 παιδιά?

Ας δούμε λοιπόν τι θα μπορούσαν να σκεφτούν τα τσάκαλια για να βρούν λεφτά

Είδος Καλοπέρασης Εισφορά
Διαμόνη σε ξενοδοχείο 5 Αστέρων 20 Ευρώ
Διαμονή σε 4 αστέρων 18 Ευρώ
Διαμονή σε 3 αστέρων Ξενοδοχείο 15 Ευρώ
Λογαριασμός ταβέρνας άνω των 100 ευρώ 10 Ευρώ
Κατανάλωση ανώ των 5 ποτών 20 Ευρώ
Διασκέδαση στη Μύκονο 150 Ευρώ (Σε τσακώσαμε νεόπλουτε)
Λογαριασμός ανω των 250 Ευρώ 30 % του ποσού
Μπάνιο σε πισίνα 25 Ευρώ
Καμάκι σε Γκόμενες 20 Ευρώ
Κέρασμα ποτού η Γεύματος 15 % του ποσού
Κινητό νέας γενιάς 30 Ευρώ
Βόλτα με σκάφος 20 Ευρώ
Ξαπλώστρα σε παραλία 5 Ευρώ

2 σχόλια:

  1. Μην δίνεις ιδέες και κάνουν κάνα τέτοιο αστείο!!! Δεν μας παίρνει για πολλά!!!! Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν βλέπω πως διασκεδάζουν κάποιοι με πιάνουν τα νεύρα. Εγω που δεν έχω δουλειά δεν έχω πολλά λεφτά για πολυτέλειες. Ε όσοι κάνουν τετοιες πολυτελή τριήμερα πρέπει να πληρώσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή